dude can't handle this

Hej på er! Idag är det första april och jag drog världens bästa skämt för min pojkvän. Jag ringde till honom med flickorna i bilen och talade som jag varit i shock. Jag föklarade åt honom att vi varit med om en olycka att alla är oskadade men att vi sitter i bilen i ett dike och väntar på polisen. Stackarn blev helt ifrån sig och när jag berättade att det var ett skämt så blev han skit sur. Gick kanske lite overboard där men vi hade i alla fall sjukt kul.

Nu sitter jag hos någon tant och väntar på att J ska ha fått ner alla hennes tapeter. Don't ask. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: erika

sv; Nåmen vad kul att höra! Jo provveckan tar så på krafterna, men som sagt.. vårsolen gör att man orkar, och inte orkar bry sig i alla problem! Det är så härligt med vår, skulle vara kul att uppleva Hesa våren!! :)



Och tack vännen! Vad snäll du är! :) Haha, skrattade lite då jag läste hur du hade lurat din pojkvän, det är så gulligt då pojkvänner är så oroliga! men ack så sött! :) Hoppas din dag har varit bra, kraamisar!! :)

2011-04-02 @ 01:12:53
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback