i'm turning the pages, just wanna be in love, forever and ever


Kommentarer
Postat av: erika

sv; För det första.. Jag är världens sämsta på att svara just nu! Så förlåt för det!

Så tänkte svara på din förra kommenter nu, men så såg jag din nya.. Och va? Är det slut mellan er? jag vet inte hur jag skulle ta din kommentar.. Men om det är så det är, så vet jag inte vad jag skall säga! Jag är så himla ledsen för er skull.. usch blä :(



jag hjälper dig mer en gärna, men de känns så konstigt att skriva allting hit som kommentar.. Så om de inte känns konstigt skulle vi kunna ta kontakt via fb eller hotmail eller så? för jag vill mer en gärna finnas här för dig, fast jag inte alls känner dig på det sättet bra, men jag finns! Superdupermånga kramisar!!

2011-04-24 @ 23:28:34
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback