driving around in mum's car

Kom just hem, vart ute och körde med mammas bil. Jätte skön faktiskt, trodde den skulle ha varit svår att hantera men nej. Nu ska jag gå och lägga mig, gonatt :)

Dagens humör: Energisk, glad, taggad
Dagens borde: Borde ha gått till gymmet med orkade helt enkelt inte
Dagens frisyr: Lite lockigt, extra lagat pga skolfoto (som btw fuckade sig)
Dagens klädsel: Dr.Denim svarta jeans, brun tisha från Zara, skinjacka från Bershka, halsduk från Vila och Converse
Dagens planer: Just nu, gå och sova, kolla en HIMYM
Dagens materiella vill ha: iPhone 4 ännu också!!! Och oendligt med pengar
Dagens längtan: En famn
Dagens fundering: How did I get to this point?
Dagens roliga minne från igår: Kommer inte på just nu, hände en massa :)
Dagens beroende: Kaffe
Dagens tråkigaste: Regn så in i helvete, tar det här någonsin slut?
Dagens personer: The betch, Nepsi och Maari
Dagens roliga: Jag avslöjade en hemsk sanning om vad jag en gång gjort. Mina vänner tyckte det var skitroligt...
Dagens låt: Skrillex - Hey Sexy Lady





Mammas bil. Bildkälla: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback