take me by the toungue and i'll show you

Hej! Lever igen :) Hade jätte roligt igår om man bortser faktot att jag gick ensam hem genom en skog tre på natten.. Inte kul precis. Men festen var lyckad och alla härjade och sjöng.

Idag blir det utgång IGEN. Herrejess fjärde gången denna vecka, hur orkar jag?? Hahah, har inte riktit något annat att göra och bara inte orkar sitta hemma. Jag drog på mig det vanliga, svart bandeau och min svart-vita kjol. Drar säkert kavajen ännu ovanpå, det är ju inte riktigt sommar mera.

För tillfället taggar jag till den bästa låten på jorden (just nu), Maroon 5 - Moves Like Jagger och grundar med San Miguel som mamma bärt hem från Alko. Tack mamsen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback