im all alone and i need you now

Förstår inte hur jag någonsin klarat mig utan någon att älska. Såklart finns det bra och dåliga saker med att vara i ett förhållande, men plus sidorna tar nog ut minus sidorna när som helst. Den där känslan när någon uttrycker sin kärlek åt en, den går inte att beskriva. Känslan utan namn. Den är så otrolig! Då man hör orden känner man sig så lycklig att det värker. Man kan nog inte känna sig tryggare än då, för då bara vet man att man inte är ensam. Man har någon som kan värma en, som kan trösta en, skratta med en. In good and bad.

 

Och imorgon är det dagen för alla turturduvor! Puss

 

lady antebellum - need you now


Kommentarer
Postat av: erika

sv

Ååh vad glad jag blev då jag läste din kommentar. Nu fick vi en massa tips på vad vi kan göra! Tack så jättemycket! :) Måste printa din kommentar så vi kommer ihåg allt haha! ;)

Inte har du några tips på småbutiker som man inte alls reagerar på då man väl är i hesa? Skulle vara kul att veta :)



Och glad alla hjärtans dag på dig, i efterskott! :)

2011-02-15 @ 17:54:32
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback