happiness is not something ready made, it comes from your own actions.

Så gick det sen som jag förutsåg, HIFK tog segern. WHOOO! Nåja, nu till denna dag. Varit över energisk i skolan idag och fått ganska mycket till stånd. Efter plugget gick vi till Wayne's med favoritflickan S. Så härligt att äntligen få tala ut ordentligt. Just nu borde jag sitta och plugga till morgondagens matematik prov men min hjärna känns så tom just nu att jag tar och softar en stund först.... Hoppeligen blir det bara en stund, annars är jag i skitet imorgon :D

Borde skicka iväg ett par brev till USA, M och K som är där på utbyte. De väntar säkert (hoppas jag) redan på mina brev. Okej, men nu ska ni få en glint av att hur jag såg ut idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback