bubbly

Så idag trippade jag iväg till skolan klockan 9. Sedan skulle det ha varit simning men eftersom jag varit sjuk hela förra veckan så föreslog läraren att jag och S skulle ta lite stresshantering istället, d.v.s. shopping. Det blev lite shopping men sedan rusade vi tillbaka till skolan för att hinna till vårt psykologi förhör, som hockus pockus var inställt. Så klarade mig med minimala prestationer idag.

Efter skolan kliade det såpass mycket i fingerspetsarna att jag måste ta en sväng via gymmet. Precis vad jag behövde! Kunde ha hållit på i flera timmar men Finland - Ryssland matchen hade redan börjat och jag ville inte missa hela så måste kila hem efter en timma.

Nu sitter jag här nyduschad och utmattad och väntar ivrigt på min födelsedag. Vill inte låta patetisk och berätta att jag faktiskt håller koll på hur många timmar jag har kvar av mitt minderåriga liv. Haha, skojar bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback